mariska-hazeleger.reismee.nl

Kiwi Experience dag 19

Vandaag was een erg lange dag. We moesten om kwart over 8 verzamelen bij de bus en toen begon de lange reis richting milford sound. Helaas regende het bijna de hele dag. Ze zeggen dat milford sound mooier is met regen, maar ik vond het eigenlijk een beetje tegenvallen. De weg er naartoe heb ik hele gave dingen gezien en foto’s van gemaakt, maar milford sound zelf vond ik tegenvallen. Op de terugweg hadden we nog een laatste stop met zijn alle en toen kwam het afscheid met Alina steeds dichterbij. Bij de overstap naar de andere bus heb ik afscheid genomen van Alina en ben ik in de bus gestapt richting Invercargill. Onderweg kon ik genieten van een prachtige zonsondergang, waardoor de wolken een beetje regenboogkleuren kregen. Super mooi! Rond half 10 kwamen we aan bij ons hostel en kregen we gratis avondeten. Ook de volgende ochtend zou er gratis ontbijt klaar staan. Goed geregeld dus! Morgen ga ik lekker 3 nachten naar Stewart Island. Hopelijk kan ik een echt kiwi in het wild zien.

Dikke kus en knuffel vanuit Nieuw-Zeeland

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active