mariska-hazeleger.reismee.nl

Nog 39 dagen tot vertrek..

Het is aftellen geblazen.. Nog maar 39 dagen tot mijn vertrek naar Nieuw-Zeeland.

Voor sommige komt dit als een verrassing, maar misschien wist je het al wel. Ik ga voor een jaar naar Nieuw-Zeeland om te werken als aupair. Een nieuwe uitdaging!

Ik heb ondertussen een fijne familie met 2 kinderen gevonden waar ik heen ga. Een jongetje wat in Augustus 4 jaar word en een meisje van nu 15 maanden. Tijdens het eerste Skype gesprek wist ik het meteen, dit wordt mijn familie! Gelukkig dacht de familie er hetzelfde over We waren dus een match en alles is getekend. Nu ga ik mijn visum regelen en daarna kan ik een ticket regelen. Als het goed gaat, vlieg ik 19 Augustus richting Auckland. Mijn nieuwe thuis voor het komende jaar!

Voor het zover is, moet ik nog opzoek naar een goede koffer, een paklijst, cadeautjes voor de kinderen enzovoort enzovoort.. Maar eerst ga ik genieten van een welverdiende week vakantie op Ameland

Het zwaarste deel van dit hele avontuur is afscheid nemen van mijn familie, vrienden en mijn hond. Ik zal ze onwijs gaan missen, maar over een jaar kom ik weer terug en heb ik zo'n onwijs gaaf avontuur meegemaakt. Dit wordt de reis van mijn leven! <3 Wanneer ik echt op reis ben, wil ik proberen wekelijks een blog te schrijven, om zo iedereen op de hoogte te houden. Mocht je een mail willen ontvangen, wanneer er een nieuwe blog online staat, vul dat dan even in via de site, er staat ergens een speciaal vakje voor dan krijg je vanzelf een mailtje in je mailbox.

Dikke kus en knuffel

Mariska

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active