mariska-hazeleger.reismee.nl

Welkom op mijn Reisblog!

Lieve lezers van mijn reisblog,

Hier dan toch echt het eerste reisverhaal van mijn avontuur. Nou jah.. het is nog niet echt een avontuur, maar als alles goed gaat, dan wordt dit het grootste avontuur tot nu toe.

Wat zijn de dingen die ik moet doen, voordat dit avontuur begint..
- Ik moet mijn examens halen en daarmee dus ook mijn diploma op kunnen halen
- Ik moet geaccepteerd worden voor dit grote avontuur
- zodra ik geaccepteerd ben, kan alles geregeld worden en dan ga ik dus naar Nieuw-Zeeland

Op mijn reisblog probeer ik elke week een verhaal te schrijven, zodat jullie een beetje bij blijven met mijn avontuur
Ik zal foto's plaatsen en vertellen hoe dit avontuur verloopt!

Ik hoop dat jullie het leuk zullen vinden en mij allemaal zullen volgen

Dikke kus

Mariska Hazeleger

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active