mariska-hazeleger.reismee.nl

Laatste weekjes ❤️

We zijn weer terug in Auckland. Voor de laatste twee weken van mijn reis. Ik weet nog niet wat ik allemaal ga doen deze laatste twee weken, maar gezellig wordt het wel, want ik ben bij Joanne en haar familie.

Op zaterdag 14 april kwam ik weer terug in Auckland. Het was toch vreemd om zo snel weer terug te zijn, dit omdat ik natuurlijk mijn zinnen had gezet op Fiji. Maar dit is een veilige en dus betere keuze! Daarnaast ga ik sowieso ooit terug naar Nieuw-Zeeland, dus kan ik ook terug naar Fiji. We hebben dus als eerste de foto’s gekeken en ik heb wat verhalen verteld. Daarna hebben we lekker patatjes gegeten. Lekker lekker! In de avond ben ik vroeg gaan slapen, want ik was best moe. Ik heb nog genoeg dagen over, om leuke dingen te doen.

Ik heb eerst mijn bankzaken geregeld, want dat was wat mis gegaan op Samoa, door het gebrek aan WiFi. Nee, valt mee, mijn geheugen liet me gewoon in de steek. Daarna ik gesolliciteerd op baantjes in Nederland. Verrassend genoeg kreeg ik vrij snel reacties en dat terwijl ik nog twee weken in Nieuw-Zeeland ben. Verder heb ik nog wat gerelaxt en genoten van de laatste twee weken in dit prachtige land. Ik zelfs nog een uitje gehad met Joanne. We zijn samen een middagje wezen golfen. Op een 9-holes baan. Ik heb zo’n schik gehad! Normaal gesproken heb je op de eerste hole ongeveer 3 slagen nodig. Joanne en ik hadden er 11 nodig?Op een gegeven moment hebben we iedereen maar voor gelaten, zodat wij op ons gemak konden golfen. Het was een super leuke middag!

Ook was het afgelopen woensdag ANZAC-day. Dit is een nationale vrije dag, waarop de slachtoffers van Australië en Nieuw-Zeeland van de eerste wereldoorlog worden herdacht. Deze mensen hadden in die tijd geen oorlog, maar werden opgeroepen om Engeland te helpen. Daarbij zijn vele mensen omgekomen. Daar is deze dag voor.Op deze dag ben ik met Trudy, Johan-Willem en Ryanne naar de Hunua falls geweest. Dit is een erg mooie waterfall met een klein meertje wat uitmond in een rivier. Erg mooi! Het is half in het bos en afgelegen. Het was er alleen erg druk, want het is een bekend picknickplekje. Daarna zijn we weer naar huis gereden en heb ik nog wat spullen gepakt en film gekeken.

Vandaag was de laatste volle dag in Nieuw-Zeeland. Ik heb niet heel veel gedaan, behalve mijn koffer verder ingepakt en een film gekeken. Verder heb ik nog wat kaartspelletjes gedaan en genoten van de laatste avond. Morgen om half 3 gaan we richting het vliegveld en dan gaat de reis terug beginnen. Spannend!Dubbel gevoel.. fijn om naar huis te gaan, maar ik ga het hier ook missen!

Dikke kus en knuffel vanuit Nieuw-Zeeland

Reacties

Reacties

Colinda

Goede reis terug en tot snel

Gerda

Goede reis ??

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active