mariska-hazeleger.reismee.nl

Kiwi Experience dag 31

Vandaag is het mijn laatste dagje van mijn busreis. Terug naar Auckland, waar mijn reis begonnen is. We vertrekken om kwart voor 9 vanuit Taupo en gaan richting Rotorua. Hier droppen we wat mensen af en pikken we er ook een paar op. Daarna rijden we door maar de kiwi encounter, waar ik nogmaals een echte kiwi te zien krijg. Dit keer 1 van een maandje oud. Zo ontzettend schattig! Na de tour gaan we weer in de bus richting matamata. In dit plaatsje hebben we een toiletstop en kunnen we wat lekkers halen voor de 2 uur durende reis naar Auckland. Ik word gedropt in Bombay, omdat dit voor Joanne haar familie makkelijker is om mij op te pikken. 5 minuutjes gewacht en ik stapte bij ze in de auto. Even gezellig bijgekletst en eenmaal thuis hebben we mijn skydive video en foto’s bekeken en hebben we heerlijk gegeten. Rond half 9 kwam Joanne thuis van werk en hebben we nogmaals de video en foto’s van mijn skydive bekeken. Daarna hebben we nog de foto’s van mijn camera bekeken en rond half 11 ben ik lekker naar bed gegaan. Morgen ga ik mijn koffer inpakken voor de eilanden. Zoveel zin in!

Dikke kus en knuffel vanuit Nieuw-Zeeland

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active