mariska-hazeleger.reismee.nl

Kiwi Experience dag 30

Vandaag gaan we terug richting Taupo. Voor 1 nachtje en dan zit mijn busreis er eigenlijk al op. Dan is het een kwestie van terugrijden naar Auckland en dan zijn we er weer. Maar vandaag dus eerst nog naar Taupo. Plek van de grootste vulkaanuitbarsting in de geschiedenis van de mensheid. Deze vulkaan heeft de lucht roodgekleurd in zowel Rome als China. En deze plekken liggen nou niet even om de hoek. Verder is er in Taupo niet heel veel bijzonders. Het grote meer, Lake Taupo is ontstaan na deze vulkaanuitbarsting en ligt ongeveer in het midden van het Noordereiland. Verder is dit de goedkoopste plek om uit een vliegtuig te springen met een parachuutje, maar zeker niet de mooiste plek. Onderweg naar Taupo zijn we gestopt in een plaatsje genaamd Bulls. Daar hebben we even een toiletstop gehad en konden we even wat boodschappies doen. Daarna zijn we weer doorgereden en hebben we ergens een ijsje gehaald en hebben we wat foto’s kunnen maken van mount ruapehu en mount doom. Daarna zijn we meteen doorgereden naar Taupo. Hier heb ik even boodschappen gedaan en een pizza gegeten. Helaas voelde ik mijzelf daarna heel ziek, dus ben ik op tijd gaan slapen. En vanwege de switch naar wintertijd, kan ik een uur langer slapen! Beter kan niet! Morgen heb ik het laatste stukje van mijn reis. De reis terug naar Auckland. Ik word weer opgehaald door Joanne en haar familie en dan zal ik daar weer 2 nachtjes zijn, totdat ik naar Samoa ga. Zin in!

Dikke kus en knuffel vanuit Nieuw-Zeeland

Reacties

Reacties

Petra struik

Wauw wat een geweldige ervaringen maak je mee.. enjoy

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active