mariska-hazeleger.reismee.nl

Kiwi Experience dag 29

Vandaag gaan we weer terug naar het Noordereiland. We vertrekken om 9 uur vanuit Nelson en gaan op weg naar onze eerste stop in Havelock. Daar hebben we een korte stop en dan gaan we richting Picton. Daar gaan we eerst nog even langs een prachtig plekje, waarbij we uit kijken over de haven van Picton. Vanwege de zon, was dit plekje heel erg mooi! Rond half 1 hebben we onze tassen ingecheckt en moesten we nog een uurtje wachten tot we de boot op mochten. Eenmaal op de boot ben ik in een relaxstoel gaan zitten in het midden van de boot. Dit zodat de beweging van de boot minder te voelen is. Ik ben nu al 3x op deze boot geweest en 3x over was ik ziek of niet lekker. Dus voor de 4e keer heb ik maatregelen getroffen. Ik zal er nu toch wel van geleerd hebben?
Om kwart over 2 vertrok de boot en het eerste stuk van de bootreis is erg easy. We varen het eerste uur nog in de baai bij Picton. Super mooie plek! Daarna begint het wat meer ruigere werk.. golven.. of nou ja.. golfjess, ze zijn niet zo groot, maar voor je buik zijn het mega golven! Ik probeerde wat te slapen en heb zelfs wat gegeten onderweg. Waarschijnlijk zijn paps en mams nu heel verrast, omdat de laatste keer dat ik wat gegeten had op de boot, ik nogal ziek werd. Maarrr dit keer ging het helemaal goed op de boot! Mijn buikje vond het soms wat irritant die golfjes, maar verder geen enkel probleem. Rond kwart voor 6 kwamen we aan in Wellington. We zijn meteen doorgereden naar het hostel en daar heb ik even lekker gedoucht, gegeten, gelezen en ik ben rond 10 uur maar gaan slapen. Morgenvroeg om 8 uur gaan we weer terug naar Taupo. Het laatste nachtje van mijn bustrip! Aankomende dinsdag vlieg ik al naar Samoa! Zin in!

Dikke kus en knuffel vanuit Nieuw-Zeeland

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active