mariska-hazeleger.reismee.nl

Kiwi Experience dag 28

Vandaag staat er een lange busreis op het programma. Van Christchurch helemaal naar Nelson. Zo’n 6 uurtjes.. Om half 8 moesten we verzamelen bij de bus. Ik was helemaal gelukkig toen ik zag dat we een nieuwe buschauffeur hadden. Eentje die tenminste wel normaal kan rijden. De bus was half leeg, dus hadden we ook allemaal lekker de ruimte om te zitten. Onderweg zijn we nog een paar keer gestopt en om 3 uur waren we aangekomen in Nelson. Het hostel waar we slapen is.. I don’t know.. aan vervanging toe. De badkamers zijn erg klein en vies. Het zelfde geldt voor de keuken en de kamers zijn que grootte goed, alleen de bedden zijn aan vervanging toe. Niet echt een hostel waarik terug zou komen zeg maar. In de middag ben ik naar de supermarkt gelopen, dit omdat morgen en zondag de winkels dicht zijn vanwege pasen. Dus moet ik alvast inkopen doen. Later ben ik terug gelopen naar het hostel en ben ik lekker in mijn boek gaan lezen. Toen ik wilde gaan slapen, kwam ik erachter dat ik al een heel stuk gelezen had. Het is dus een boek, waarmee je moeilijk kunt stoppen. Vindt ik fijn aan boeken! Rond 10 uur besloot ik toch echt te gaan slapen. Morgen hebben we weer de overtocht terug naar Wellington. Dan zit deze busreis er al weer bijna op, maar kan ik gaan genieten van mijn vakantie op Samoa en Fiji. Zin in!

Dikke kus en knuffel vanuit Nieuw-Zeeland

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active