mariska-hazeleger.reismee.nl

Kiwi Experience dag 27

Vandaag gaan we naar Christchurch. Helaas weer met de jonge buschauffeur. Ik hoop maar dat die een beetje normaal rijd dit keer. Onderweg hadden we een paar mooie stops. De eerste was natuurlijk onze vertreklocatie, Lake Tekapo! Even later hadden we een stop bij het blauwste meer van Nieuw-Zeeland! Erg mooi om te zien! Rond half 2 kwamen we al aan in Christchurch. Ik heb mijzelf ingecheckt en ben toen mijn spullen naar de kamer gaan brengen. In de middag ben ik even naar het winkelcentrum gelopen en heb ik mijn vliegtickets naar Samoa en Fiji geboekt. Zin in! Daarna heb ik nog even wat gegeten en ben ik terug gegaan naar het hostel. In de avond heb ik lekker gedoucht en heb ik weer een stuk gelezen. The sleeping doll, erg interessant boek! In het engels, maar heel makkelijk om te lezen. Zeker een aanrader! Daarna ben ik op tijd gaan slapen, want morgen staat er een lange busreis op het programma. We gaan naar Nelson, het is zo’n 6 uur rijden, dus ga ik op tijd slapen!

Dikke kus en knuffel vanuit Nieuw-Zeeland

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active