mariska-hazeleger.reismee.nl

Kiwi Experience dag 26

Vandaag gingen we om 9 uur naar Lake Tekapo. Helaas had ik een verschrikkelijke buschauffeur. Deze jonge jongen had denk ik net zijn bus-rijbewijs. In alle bochten reed hij heel hard en omdat het een oudere bus was gingen we alle kanten op. Tijdens deze busreis was het dan ook niet mogelijk om te slapen. Helaas heb ik deze jongen sowieso tot aan Christchurch en met een beetje pech nog langer. Deze reis was niet zo heel lang en we waren dan ook al om half 3 in Tekapo. Het hostel was oke, de kamer was nogal klein voor 4 personen. Het is ongeveer 3 bij 3 met 2 stapelbedden erin en een stoel. Dan heb je dus een kleine doorgang over voor alle tassen en je moet natuurlijk ook nog kunnen lopen. In de middag ben ik even naar Tekapo Village gelopen. Ongeveer 15 minuutjes, maar helaas regende het. In een cafétje heb ik even wat gedronken en daarna ben ik weer terug gelopen. Even langs de supermarkt en dan terug naar het hostel. Eenmaal in het hostel heb ik gegeten en even een stukje gelezen. Daarna lekker gaan slapen. Morgen gaan we richting Christchurch. De stad waar een aantal jaar geleden een heftige aardbeving is geweest. We gaan het bekijken.

Dikke kus en knuffel vanuit Nieuw-Zeeland

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active