mariska-hazeleger.reismee.nl

Kiwi Experience dag 25

Vandaag hoefde ik pas om half 12 weer bij de bus te zijn, dus heb ik lekker uitgeslapen en rustig ontbeten. Rond kwart over 11 ben ik mijn spullen naar beneden gaan brengen en ben ik richting de bus gelopen. Om half 12 was de bus daar en gingen we richting Queenstown. Onderweg zijn we nog een paar keer gestopt, maar niet het noemen waard. Het waren meer plaspauzes hahah. Rond 6 uur in de avond waren we terug in Queenstown. Toen ik mijn spullen naar de kamer had gebracht en naar de winkelstraat wilde lopen om wat te gaan eten, kwam ik tot mijn verbazing Selina tegen op de trap. Supriseee! Super gezellig! We hebben wat gepoolt, gekaart en weer even bijgekletst. Helaas moest er weer afscheid genomen worden, maar we hadden wel weer even bijgekletst. Morgen gaat mijn reis weer terug richting het noorden. We gaan naar Lake Tekapo.

Dikke kus en knuffel vanuit Nieuw-Zeeland

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active