mariska-hazeleger.reismee.nl

Kiwi Experience dag 24

Weer een nieuwe dag in Dunedin. Ik wilde vandaag eigenlijk langs de Cadbury chocolate factory, maar deze was om de een of andere reden helaas dicht. Dus ben ik langs het reisbureau geweest, omdat mijn plannen alweer veranderd zijn. Komt een aparte blog over als ik klaar ben met de dagelijkse (niet echt dagelijks, maar dat komt door de WiFi) blogs. Dus na dat ik bij het reisbureau ben geweest heb ik mijn was gedaan en heb ik lekker gerelaxt. Vanavond ga ik met paps en mams bellen en lekker genieten van mijn laatste nachtje in Dunedin. Morgen ga ik weer terug naar Queenstown voor een nachtje.

Dikke kus en knuffel vanuit Nieuw-Zeeland

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active