mariska-hazeleger.reismee.nl

Kiwi Experience dag 23

Vandaag begon de dag vroeg. Om 8 uur zat ik op de boot terug naar ‘het vaste land’. Toen ik om 9 uur aan de andere kant aankwam, moest ik even wachten op mijn bagage en toen kon ik meteen in de bus stappen, want die stond al te wachten. Toen zijn we eerst naar het zuidelijkste puntje van ‘het vaste land’ gereden. Vervolgens zijn we naar the catlins gereden. Dit is een natuurgebied, met veel wildlife en prachtige bossen. Hier heb ik bij een vuurtoren een zeehond en een zeeleeuw gezien. Wat een groot, prachtig beest was dat. Hij zat gewoon midden op het strand in zijn uppie. Even later zijn we nog naar een andere vuurtoren geweest en hier heb ik een klein stukje gewandeld en veel foto’s gemaakt van het uitzicht. Prachtig! Rond 6 uur kwamen we aan in Dunedin en ben ik lekker naar mijn hostel gegaan. In dit hostel heb ik gekozen voor een privé-kamer. Omdat ik hier 2 nachtjes ben, vond ik dit wel een goed idee. Als je al 3 weken je kamer deelt met 7 mensen of meer is dat wel even lekker. Even relaxen en tijd voor mezelf. En tijd om mijn blog weer bij te werken. In de avond heb ik geappt met een paar mensen en ben ik lekker op tijd gaan slapen. Genietend van het liggen als een zeester!

Dikke kus en knuffel vanuit Nieuw-Zeeland

Reacties

Reacties

Anneke

Je bent nog steeds heerlijk aan get genieten veel plezier nog

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active