mariska-hazeleger.reismee.nl

Kiwi Experience dag 22

Vandaag is mijn laatste volle dag op Stewart Island. Ik heb lekker uitgeslapen en heb de kans gepakt om mijn backpack even te herpakken. Op eens ging die veel makkelijker dicht.. rara hoe kan dat.. De rest van de dag heb ik gewandeld, genoten en kou geleden. In de avond ben ik samen met mijn kamergenoot weer naar het rugbyveld gelopen, om te zien of we weer een kiwi konden zien. Nadat we bijna het hele rugbyveld waren rondgelopen en mijn schoenen doorweekt waren zagen we achter een gebouwtje een kiwi wegsneaken. We besloten om het gebouwtje te lopen en hem zo tegen te komen. Helaas was de kiwi ons te snel af en was die de bosjes alweer in gegaan. Toch was ik superblij, want ik heb hem toch weer gezien. En ze zijn zo schattig! Na dit avontuur zijn we teruggelopen naar ons hostel en ben ik lekker in bed gekropen. Morgen moet ik om 8 uur weer op de boot zitten richting Bluff.

Dikke kus en knuffel vanuit Nieuw-Zeeland

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active