mariska-hazeleger.reismee.nl

Kiwi Experience dag 20

Vandaag moesten we om half 9 weer in de bus zitten en gingen we als eerste langs Bluff. Hier werd ik afgezet, omdat ik naar Stewart Island zou gaan. Hier is de ferry terminal. Om kwart voor 10 zat ik op de boot richting het eiland. Eenmaal op Stewart Island, was daar meteen weer het echte eilandgevoel. (Wel een beetje gek, aangezien Nieuw-Zeeland, 1 groot eiland is..). Het voelt goed om even uit te kunnen rusten en lekker te kunnen genieten van onaangeraakte natuur. Op dit eiland zijn geen roofdieren, vandaar dat de kiwi hier in grote getallen nog te vinden is. Ze hebben geen vijanden hier. Helaas zijn het wel nachtdieren, dus zal ik laat in de avond een rondje moeten gaan lopen, om ze te kunnen zien. De rest van de dag heb ik lekker uitgerust en ben ik even naar de supermarkt gegaan. In de avond ben ik vroeg gaan slapen, het stond toch te regenen, dus er zouden geen kiwi’s te zien zijn. Daarnaast was het ook vreselijk koud. Geloof me 8 graden op Stewart Island is veel kouder dan de 8 graden in Nederland. Brr...

Dikke kus en knuffel vanuit Nieuw-Zeeland

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active