mariska-hazeleger.reismee.nl

Kiwi Experience dag 18

Mijn vrije dag in Queenstown begon met uitslapen. Rond 11 uur zijn Alina en ik richting een eettentje gegaan en hebben we lekker gebruncht. Daarna zijn we gaan shoppen en daarna hebben we een poosje langs het meer gelopen en hebben we ook even bij het meer gezeten. Toen het bijna 5 uur was hebben we boodschappen gedaan en zijn we ieder naar ons eigen hostel gegaan. Om half 8 ben ik naar Alina gegaan en hebben we kaartspelletjes gespeelt. Helaas voor mij heb ik 9 van de 10 keer verloren. Normaal was het andersom. Rond half 10 ben ik terug naar het hostel gelopen en ben ik gaan slapen. Morgen ga ik namelijk naar Milford Sound en in de avond stap ik over op een andere bus en rijd ik door naar Invercargill. Zin in!

Dikke kus en knuffel vanuit Nieuw-Zeeland

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active