mariska-hazeleger.reismee.nl

Kiwi Experience dag 17

Vandaag staat er een kort ritje op het programma. We gaan op weg naar Queenstown. Rond 1 uur komen we daar aan en ben ik even op bed geploft. In de middag ben ik even de winkelstraat doorgelopen en ‘s avonds heb ik met Alina afgesproken, zodat we samen naar de pubcrawl konden gaan. Rond 7 uur gingen we eerst lekker eten. Spareribs, kippenpoot en patatjes. Was erg lekker! Daarna hebben we met zijn alle wat gedronken en zijn we rond 9 uur door gegaan naar de 2e bar. Hier kregen we een gratis shotje en begonnen de eerste mensen wat los te komen en werd er gedanst. Nou ja.. uitgaan in Nieuw-Zeeland gaat er iets anders aan toe dan ik gewend ben. Uitgaan hier, betekent.. zitten op een stoel, praten en spelletjes spelen. En een drankje natuurlijk. Gek genoeg zijn deense mensen hier nogal goed in. Die zijn me toch een potje saai!
Gelukkig was er Alina en Julia, die lekker mee danste met me. Rond 11 uur gingen we door naar de 3e bar. Bij deze bar ontmoette ik een jongen uit België, die de deense mensen eens aansprak op hen saaiheid. Dit was nogal grappig, maar je had er bij moeten wezen denk ik! ;)
Rond 1 uur gingen Alina en ik richting een burgertent, waar ze schijnbaar de lekkerste burgers hebben. Ik heb er geen genomen, maar Alina wel. Ze vond het niet persee heel speciaal. Rond 2 uur liepen we richting ons hostel en zijn we lekker naar bed gegaan. Morgen heb ik lekker een vrije dag in Queenstown!

Dikke kus en knuffel vanuit Nieuw-Zeeland

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active