mariska-hazeleger.reismee.nl

Kiwi Experience dag 16

Vandaag begon de dag met hoofdpijn en een paracetamolletje. Die had ik wel nodig. De rest van de kamer had hetzelfde probleem. Helaas stond ons een lange busrit te wachten richting Wanaka. Onderweg naar Wanaka begon ik me steeds beter te voelen, maar van eten kwam het niet. Pas in de avond voelde mijn buik zich goed genoeg om wat te eten. Dus ging ik opweg naar de subway en heb ik een broodje gehaald. In de avond hebben we onze buik-en hoofdpijn verdronken met een gratis drankje, want het was St. Patricks day! Ik ben daarna lekker op tijd naar bed gegaan, dit omdat er morgen in Queenstown weer een pubcrawl op het programma staat. Weer drinken! Yeahh! Nee, dat hoeft natuurlijk niet, maar is wel gezellig hahah.

Dikke kus en knuffel vanuit Nieuw-Zeeland

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active