mariska-hazeleger.reismee.nl

Kiwi Experience dag 12

Vandaag zijn we in de bus gestapt richting Westport. Onderweg zijn we bij een prachtig meer geweest en heb ik wat foto’s gemaakt. Daarna zijn we doorgereden naar Westport. Hier is eigenlijk niet zo veel te doen, behalve surfen. Morgen gaan we door naar Lake Mahinapua. Daar kan ik mijn eigen greenstone dingetje maken! Zin in! In de avond hebben ze een verkleedfeestje en daar heb ik eigenlijk geen zin in, omdat ik echt niet van verkleedfeestjes hou. Schaamte enzo noemen ze dat denk ik :p
Maar we zullen zien hoe het allemaal gaat worden.

Dikke kus en knuffel vanuit Nieuw-Zeeland

Reacties

Reacties

Gea

Hoi Mariska,
Hartelijk gefeliciteerd met jouw verjaardag.
Wat een mooi kado heb je jezelf gegeven.
Ik zou het niet durven.
Nog veel plezier en geniet ervan.
Groetjes

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active