mariska-hazeleger.reismee.nl

Kiwi Experience dag 10

Vandaag gaan we door richting Wellington. We vertrekken pas om half 2 vanuit River Valley. Dit had van mij wel eerder gemogen. Deze dag wil ik snel vergeten. Door een fout van het hostel en het pinapparaat werd mijn creditcad geblokkeerd. Dikke prut dus.. Gelukkig kan je tegenwoordig zo de bank te woord staan en dus is alles al weer bijna geregeld. Op de weg naar Wellington hebben we 2 films gekeken, Moana en Pitch Perfect 1. Erg leuke films! Eenmaal in Wellington heb ik lekker gedouched en ben ik lekker vroeg gaan slapen, want morgenvroeg ga ik wat eerder op staan om mn ouders en zussen even te bellen, want ja, mijn verjaardag is morgen! 21 alweer! Spannende dag morgen!

Dikke kus en knuffel vanuit Nieuw-Zeeland

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active