mariska-hazeleger.reismee.nl

KIwi Experience dag 9

Vandaag zijn we van Taupo naar River Valley gegaan. Onderweg zijn we nog even gestopt voor een flinke wandeling door het Tongariro national park. Helaas niet de lange van 19,4 km, maar deze wandeling was alsnog 6,2 km. Erg mooi! Door het park en langs een hele mooie waterval. Flinke wandeling, maar zeker de moeite waard als je die van 19 km te lang vind. Na de wandeling konden we allemaal even op adem komen en daarna zijn we doorgereden voor een ijsje. De goedkoopste van Nieuw-Zeeland volgens onze buschauffeur. Maar ik weet ondertussen wel beter ;) Na het lekkerr ijsje zijn we doorgereden naar River Valley. Dit is een soort boerenplaatste in de middle of nowhere. Er is geen wifi, geen telefoon bereik, alleen enige rust en een mooie rivier. Owh en een heleboel schapen! Heerlijk om even bij te komen van alle hectiek rondom de reis en in mijn hoofd. Want ondertussen ben ik hard over van alles aan het nadenken. Zo ook het verjaardagscadeau aan mezelf.. want ja.. 21 wordt je maar 1 keer en je moet wel genieten van het moment dat je dit allemaal mee mag maken. Maar waar dit allemaal over gaat, dat lezen jullie pas in de blog van maandag. Geen idee of die op maandag online komt, dat ligt aan de wifi. In River Valley zijn er 2 activiteiten. Raften of paardrijden. Geen van beide ga ik doen. Ik ga lekker genieten van de intense rust!

Dikke kus en knuffel vanuit Nieuw-Zeeland