mariska-hazeleger.reismee.nl

Kiwi Experience dag 7

Vandaag zijn we doorgereden naar Taupo met nog een paar extra stops. De eerste was bij Te Puia. Een thermal en maori park met een geiser van 30m hoog. Heel mooi park, maar hier ben ik al geweest met paps en mams. Daarom koos ik ervoor om naar Redwoods forest te gaan. Hier konden we een wandeling maken en omdat iedereen koos voor de lange wandeling, ging ik voor de kortere, zodat ik iets meer rust had en kon nadenken. Had ik echt even nodig, omdat ik op een punt beland ben, waarin ik aan het twijfelen ben en niet helemaal zeker ben wat ik nou eigenlijk wil. Na de wandeling heb ik een smoothie gehaald en heb ik in de bus op de rest gewacht. Toen iedereen weer terug was gingen we terug naar Te Puia waar we de andere weer oppikten. Daarna zijn we doorgereden naar de Huka falls. Ook deze heb ik al gezien en dus heb ik even snel gekeken en ben daarna weer in de bus gaan zitten. Dit kwam voornamelijk omdat het regende. Daarna zijn we doorgereden naar Taupo. Hier zullen we 2 nachten verblijven. Nog geen plannen voor morgen, want het weerbericht voorspeld niet veel goeds.

Dikke kus en knuffel vanuit Nieuw-Zeeland

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active