mariska-hazeleger.reismee.nl

Kiwi Experience dag 5

Vandaag moesten we wat vroeger op dan gewend. Half 8 zou de bus vertrekken. We gingen richting Karangahake gorge. Hier ben ik al eens geweest met Joanne en haar familie, maar nu gingen we er ook een wandeling doen. Heel erg mooi, door oude goudmijnen. Ook een aanrader! ;) Daarna zijn we doorgereden naar de supermarkt om vervolgens door te rijden naar de Waitomo Caves. Hier ben ik al eens geweest en dus heb ik vandaag een relaxdagje. Ik heb lekker de tijd genomen om van alles uit te zoeken voor mijn trip en daarnaast ben ik nog wat aan het plannen voor mijn verjaardag :) Morgen gaan we door richting Rotorua en ga ik langs bij de hobbits. Zin in!

Dikke kus en knuffel vanuit Nieuw-Zeeland

Reacties

Reacties

Ineke en Aaldert

Ik heb je verhalen met plezier gelezen en merk dat je het goed naar je zin hebt en dat je veel van de omgeving ziet. Wij wensen jouw nog veel plezier verder en tot je volgende verhalen gr

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active