mariska-hazeleger.reismee.nl

Kiwi Experience Dag 4

Vandaag konden we redelijk uitslapen. We hoefden pas om kwart voor 9 weer bij de bus te zijn. Eenmaal in de bus gingen we meteen naar onze eerste stop, Auckland Domain. Daar hadden ze afgelopen nacht het Chinees Nieuwjaar gevierd en dat was erg mooi om te zien. Allerlei bijzondere creaties! Daarna zijn we doorgereden naar een plaatsje genaamd Thames. Daar hebben we boodschappen gedaan en geluncht en toen zijn we doorgereden naar Hot Water Beach. Vanaf daar zijn we naar de Cathedral Cove gereden en stond ons een zware wandeling te wachten. Op en neer over de heuvel. Zwaar, maar het was het zeker waard! Ook een aanrader! Rond 5 uur waren we weer terug bij het hostel en gingen de meeste nog even bij Hot water beach kijken. Ik heb er voor gekozen om dit niet te doen, zal vast zonde zijn, maar na de zware wandeling van eerder deze dag vonden mijn knieën het welletjes en mijn hoofd besloot er een migraine aanval achteraan te plakken. Dus besloot ik lekker te gaan douchen, op tijd te eten en lekker op bed uit te rusten en vroeg te gaan slapen. Morgen moet ik namelijk om half 8 weer in de bus zitten. Lekker op tijd, maar dan gaan we op weg naar Waitomo. Daar ben ik al eens eerder geweest, dus zal dat voor mij meer een relaxdagje worden. We gaan het zien!

Dikke kus en knuffel vanuit Nieuw-Zeeland

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active