mariska-hazeleger.reismee.nl

Kiwi Experience Dag 3

Vandaag begon de dag minder prettig dan verwacht, het stond namelijk keihard te regenen en het zou voorlopig niet stoppen. Dit zou betekenen dat we deze ochtend in Paihia niet veel konden doen. Daarnaast moesten we wachten op de bus die pas om 2 uur zou vertrekken. Gelukkig was er internet, dus heb ik mijn blog bijgewerkt en even alles weer gecheckt. Rond 1 uur heb ik nog even een broodje en een smoothie gehaald bij het café om de hoek, erg lekker! Een aanrader mocht je ooit in Paihia zijn ;)
Na mijn broodje ben ik weer terug gegaan naar het hostel en hebben we met zijn alle nog een stukje film gekeken, om vervolgens om 2 uur de bus richting Auckland te pakken. Deze rit hadden we maar 1 stop om even de blaas te legen, maar we gingen snel weer door, om niet te veel last te hebben van de file. Om 6 uur in de avond waren we terug in Auckland. Daarna ben ik met 3 andere meiden van de Kiwibus lekker uit eten gegaan, omdat er 1 zou achterblijven in Auckland. Na het eten zijn we naar een bar gegaan en hebben we nog wat gedronken. Rond 11 uur gingen we terug naar het hostel en zijn we gaan slapen. Morgenvroeg gaan we op weg naar Hot water beach.

Dikke kus en knuffel vanuit Nieuw-Zeeland

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active