mariska-hazeleger.reismee.nl

Kiwi Experience Dag 1

Vandaag is mijn busreis dan toch echt begonnen.. Om 5 uur ging de wekker en heb ik nog even ontbeten met familie van der Burgh. Daarna hebben we mijn spullen in de auto geladen en heb ik afscheid genomen van Joanne, Ryanne en Joey de poes. Trudy en Johan-Willem zouden mij wegbrengen naar het ophaalpunt van de bus. Om kwart voor 6 zaten we in de auto, beetje vroeg, maar we rekende op veel file. Uiteindelijk viel de file mee en waren we om kwart over 6 al bij het ophaalpunt. Nog even tijd voor koffie en nog een beetje bijkletsen en om 7 uur was daar de Kiwi Experience bus. Snel mijn spullen in de bus geladen en afscheid genomen van Trudy en Johan-Willem en toen is mijn reis echt begonnen. We moesten eerst nog even een paar stops in de stad maken om mensen op te halen, maar daarna begon de reis richting Paihia. Onderweg zijn we nog gestopt bij een waterval (Whangarei Falls) en daarna zijn we doorgereden naar Paihia. Eenmaal daar heb ik mijzelf ingecheckt en heb ik mijn spullen op mijn kamer gebracht. Daarna moest ik snel naar de haven voor een boottocht langs the Bay of islands. We hebben ook nog een stop gemaakt op 1 van de eilanden. Na de boottocht was ik zo moe, dat ik even heb geslapen, want om 7 uur moest ik weer klaarstaan voor de barbecue. Die was heel erg lekker, maar ik ben ‘s avonds wel op tijd naar bed gegaan, want morgen heb ik mijn dagtrip naar Cape Reinga. Deze start al om 7:15. Lekker vroeg dus! Daarna komen we gewoon weer terug in Paihia en hebben we de avond en de volgende ochtend lekker voor onszelf. We gaan namelijk pas om kwart over 2 terug naar Auckland. Ik heb onwijs veel zin in de rest van de trip!

Dikke kus en knuffel vanuit Nieuw-Zeeland

Reacties

Reacties

Gerda

Geniet er maar lekker van. ??

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active