mariska-hazeleger.reismee.nl

2e blog van 2018!

Beste lieve allemaal,

Dit is pas mijn tweede blog van 2018.. en jullie hebben er lang op moeten wachten.. dit heeft zo zijn redenen. De belangrijkste reden is denk ik toch wel dat mijn laptop stuk is en ik druk bezig ben om mijn documenten en foto’s veilig te stellen. Dit kost nogal al wat tijd, omdat ik het samen met iemand doe en deze persoon zie ik maar 1x in de week. Dus zal ik alles op mijn iPad moeten doen en daar gun ik mijzelf de tijd niet voor.

Daarnaast ben ik nogal druk met werk, want we zitten nu echt midden in het hoogseizoen. Dit zijn dus ongeveer 50 bedden per dag gemiddeld en we kunnen geen bedden overslaan, want we zijn steeds volgeboekt. Daarnaast zijn er ook nog dagen bij dat ik er alleen voor sta.. zo ook vorige week zaterdag(24 bedden) en vorige week maandag(39 bedden). De maandag was ik tot 3 uur bezig in plaats van half 2 en daarnaast was het ook nog een public holiday, dus ik kreeg wel 1,5x uitbetaald. Dat was dan ook wel het enige fijne eraan. Dinsdag eerst maar eens met Kevin gepraat hierover.. was wel nodig volgens mij. Ik moet overigens ook nog even vertellen dat ik weg ga.. over 3,5 week.

Dan ben ik ook nog druk bezig met het plannen van mijn trip naar de Pacific Islands. Dit gaat een onwijs mooie trip worden, maar hierover later meer. Eerst moet alles geboekt worden en zeker zijn! Maar jullie krijgen een uitgebreid verslag van hoe mijn trip zal worden. Ook gaat mijn bustrip met KiwiExperience eerder van start. Ik zal vrijdag 2 maart opstappen en zie dan wel wanneer ik klaar ben. Ik ga dan waarschijnlijk op het Zuidereiland nog ergens een maand of anderhalve maand werken en dan uiteindelijk terug richting Auckland voor mijn trip naar de Pacific Islands.

Dan als laatste heb ik natuurlijk ook nog wat vrije tijd nodig en deze spendeer ik met zeer zonnige dagen op Mission Bay beach. Heerlijk genieten van de zee en het strand! Op regenachtige dagen spendeer ik mijn vrije dag in het hostel met mijn tekenboek en muziek.

Ik ben bijna op de helft van mijn jaar in Nieuw-Zeeland, aanstaande vrijdag ben ik op de helft. Er zijn nog 175 dagen te gaan.. Tijdens deze dagen zijn Mama, Papa, Tonnie, Germa, Belinda en Marcel jarig en vier ik mijn 21e verjaardag! Ik ga eindelijk volwassen worden.. of dat is de bedoeling Hahah.

En dan komen we aan bij het hier en nu..
Op het moment dat ik dit schrijf lig ik in bed met een volle buik zelfgemaakte spaghetti, met tranen in mijn ogen denkend aan de vraag die een meisje aan mij vroeg. We waren gewoon wat aan het praten toen ze aan mij vroeg of thuis niet miste?.. Ik schrok een beetje van de vraag en ik besloot een vluchtig antwoord te geven. Nu lig ik dus in bed na te denken over het antwoord op deze vraag. Mis ik thuis?

Mijn antwoord is een volmondig JA! Ik mis thuis.. ik mis Papa en Mama, ik mis Germa en Marcel, ik mis Tonnie en Roelien, ik mis Blacky, ik mis mijn vriendinnen, ik mis het samenzijn, ik mis het samen lachen om de meest onnozele gesprekken ever, ik mis het knuffelen met mijn kleine luilak, ik mis het samen gezellig eten, ik mis..
IK MIS THUIS!

Reacties

Reacties

Wanda

Hey meis!

Je hebt tijdelijk van heel veel mensen ( en een hondje) waar je van houdt afscheid moeten nemen. Dat je ze mist getuigd juist dat je van ze houdt! Dus als je het zo bekijkt is het gemis ook een mooie bevestiging van die liefde!
In Nederland wordt ook jij gemist, maar weet zeker dat iedereen je dit avontuur gunt en rete trots op je is.
Geniet! Wees vrij, ga nog meer op avontuur en maak herinneringen voor het leven! X

Gerda

Hoi, goed teken hoor gemis van thuis, familie en vrienden en je hondje. Geniet wel volop van alles, je kan het nu lekker allemaal doen. Mooie herinneringen straks lekker delen met iedereen. De tijd vliegt dan ook voorbij. Geniet lekker

Gea

Hoi Mariska,
Gisteren bij jouw ouders geweest en daar jou "reismee"-blog adres gekregen.
Wat mooi om jouw verhalen te lezen, wat een avontuur!
Nog even werken en dan verder reizen, geniet ervan.

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active